باربری سما

باربری سما با امکانات و نیروهای کاردان

باربری سما

باربری سما با امکانات و نیروهای کاردان

حمل بار جنوب تهران

باربری در محدوده یاخچی آباد در زمینه باربری شهری و بین شهری ضمن سپاس گزاری و قدردانی از اعتماد و انتخاب شما هموطنان گرامی، خدمات خود را بصورت شبانه روزی و در تمامی روزهای سال با نرخ مناسب پایین تر از هزینه کارشناسی ارائه می نماید.
معتقد است که بهترین راه موفقیت مادی و معنوی احترام و رعایت حقوق شهروندان است و همواره در تلاش است که کیفیت خدمات باربری و حمل و نقل در منطقه یاخچی آباد را در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید تا خستگی ناشی از یک اسباب کشی و حمل و نقل را بدست فراموشی بسپارید.ما در امر اسباب کشی شما از نیروهای مجرب و با تعداد مناسب جهت حمل بار شما بهره می گیریم. 
ادامه مطلب ...

حمل ساید بای ساید

بسته بندی و حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی
یکی از دغدغه‌های کسانی که با باربری‌ها تماس می‌گیرند تا برای جابجایی و حمل بار از نقطه‌ای به نقطه دیگر اقدام کنند، جابجایی وسایل بزرگ منزل، از جمله حمل یخچال ساید بای ساید در اسباب کشی است. جابجایی یخچال در اسباب کشی به دلیل بزرگ بودن بیش از اندازه، نیاز به تخصص زیادی در جابجایی و در درجه اول، در بسته بندی و محفوظ ماندن از صدمات احتمالی دارند. 
ادامه مطلب ...

اتوبار ونک

تجربه یک اسباب کشی آسان و سریع با خدمات استثنایی بهترین و معتبرترین باربری ونک با قیمت ارزان و کیفیت بسیار عالی، سریع، دقیق و با احتیاط کامل اسباب کشی کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی لوازم منزل مانند وسایل شکستنی نیاز به دقت و مهارت فراوانی دارد زیرا بی دقتی باعث از بین رفتن اثاثیه گرانبها و شکستنی تان می  شودو باربری تهران کلیه وسایل منزلتان ازجمله وسایل شکستنی را با مهارت نیروهای خود با کمترین آسیب برای شما بسته بندی می کند.

با کمی مطالعه به آسانی در میابید که بسته بندی اثاثیه منزل مهمترین مرحله از یک اسباب کشی است، بنابراین آنرا جدی بگیرید و با حرفه ای ها یک اسباب کشی آسان را تجربه کنید.  ادامه مطلب ...

وانت تلفنی سعادت آباد

وانت تلفنی سعادت آباد برای حمل و جا به جایی وسایل شکستنی از تمهیدات لازم و ضروری استفاده می کند و به این قضیه بسیار اهمیت می دهد، چون از قدیم گفته اند در هر 3 بار اسباب کشی اندازه ی یک بار آتش سوزی به فرد ضرر مالی وارد می شود، ما این میزان را به حداقل کاهش خواهیم داد و از کارتن های ضخیم استفاده می کنیم و در قسمت زیری و روی وسیله یک تکه کارتن مقوایی محکم قرار می دهیم تا در هر دو سمت باز نشود و ایمنی وسیله به خطر نیفتد، اطراف هر وسیله را با پارچه پوشانده و سپس داخل کارتن قرار می دهیم و در صورتی که وسیله بسیار قیمتی و گران بها باشد از بسته بندی یونولیت استفاده می کنیم که تا پایان کار وسیله ثابت و بدون حرکت بوده و از شکستن آن ها جلوگیری خواهد شد.
 
ادامه مطلب ...

ناوگان باربری و مسافربری چهارمحال فرسوده است

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تعداد دستگاه‌های فعال در ناوگان باربری و مسافربری استان را ۹ هزار و ۳۷۴ دستگاه اعلام کرد و گفت: ۳۵ درصد از این تعداد دستگاه فرسوده است و نیاز به نوسازی و بهسازی دارد.

به گزارش قدس آنلاین، حسین مالکی ا افزود: در حال حاضر ۷۵۰ دستگاه مینی‌بوس با متوسط عمر ۲۹ سال در ناوگان حمل‌ونقل استان فعال است که با شدت فرسودگی بالا در اولویت جایگزینی و نوسازی قرار دارند.  ادامه مطلب ...