باربری سما

باربری سما با امکانات و نیروهای کاردان

باربری سما

باربری سما با امکانات و نیروهای کاردان

باربری دارای مجوز

امروزه کسب مجوز و رعایت نکات اصولی از جمله مهم ترین ملزومات شغلی به شمار می آید. در هر صنفی و با هر شغلی اولین قدم داشتن مجوز لازم برای انجام آن کار است. با افزایش جرم ها و انجام کارهای غیر قانونی مردم در هر زمینه ای و برای انجام هر کاری نیازمند اخذ مجوز از مسئولین مربوط به صنف و اتحادیه شغلی خود هستند. زیرا همیشه تعدادی از افراد جامعه سودجو و متقلب هستند و به صورت غیر قانونی فعالیت می‌کنند و چون زیر نظر اتحادیه صنف خودشان نیستند اقدام به انجام کارهای خلاف عرف و قانون می کنند.   به طور مثال اجناس تقلبی را به بازار فروش عرضه می‌کنند و یا گران فروشی می کنند البته با تلاش نیروهای زحمت کش پلیس و افزایش سطح آگاهی مردم انجام فعالیت های غیر قانونی در جامعه کمتر شده و مردم بسیار هوشیارتر شده اند و در مواقعی که فردی از طرف سازمان و یا صنف به آنها مراجعه می‌کند از او می خواهند که مجوز لازم برای انجام فعالیتش را نشان دهد. این موضوع در مورد صنف حمل و نقل نیز مصداق دارد.

وقتی قصد اسباب کشی دارید و به شرکت های اتوبار مراجعه می‌کنید قبل از هرگونه اقدامی از آنها بخواهید که مجوز لازم برای انجام کارشان را در اختیار بگذارند. می توانید از طریق مراجعه به سایت اتحادیه حمل و نقل و باربری از لیست شرکت هایی که مجوز لازم برای این کار را دارند آگاهی پیدا کنید و سپس از میان آنها به سراغ شرکت مورد نظر خود بروید. شرکت های باربری موظف هستند که مجوز حمل و نقل را با توجه به حوزه فعالیتشان به صورت نقل و انتقال درون شهری و برون شهری کسب کنند و طبق درخواست مشتری به آنها ارائه کنند.

در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت های باربری می توانید گزارشی از کار آنها تهیه و به اتحادیه حمل و نقل ارائه کنید. از این طریق می توانید پیگیر عملکرد غیر قانونی آنها باشید. اگر شکایتی از طرف مشتریان برای شرکت های حمل بار تنظیم و به مقامات عالی رتبه در صنف باربری ارائه شود ممکن است باطل شدن مجوز باربری آنها را پس از طی مراحل قانونی در پی داشته باشد.

اگر شما یک شرکت باربری را راه اندازی کرده اید و یا قصد ایجاد آن را دارید لازم است بدانید که یکی از اولین گام هایی که پیش رو دارید اخذ مجوز باربری برای انجام کار از اتحادیه حمل و نقل و راه داری است. شما می‌توانید از طریق مراجعه حضوری به مراکزی که کار اهداء مجوز را بر عهده دارند و یا با مراجعه به آدرس سایت اینترنتی آنها از مدارک لازم برای اخذ مجوز باربری اطلاع پیدا کنید و در اسرع وقت نسبت به آن اقدام کنید.

اصولا در هر زمینه کاری داشتن مجوز به معنای کسب اجازه از اتحادیه مربوط به آن صنف برای انجام کار است. به طور قطع شرکت های باربری که مجوز حمل و نقل را اخذ نموده اند قابل اعتماد هستند و به همین دلیل توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند و می‌ توانند کسب و کار خود را رونق ببخشند. بنابراین به جهت راه اندازی شرکت حمل و نقل و کسب درآمد بیشتر توصیه می شود از راه قانونی اقدام کنید. در موفقیت بازار کار شرط اول، جلب اعتماد و رضایت مشتری است که یکی از راه های رسیدن به آن داشتن مجوز قانونی برای جا به جایی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.